tag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post1114343326255474759..comments2023-12-27T22:05:48.224+01:00Comments on Dark Fantasy Role Play: "Klątwa" - instrukcja obsługiUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-29050239637157931012012-02-09T10:54:45.456+01:002012-02-09T10:54:45.456+01:00Mam jeszcze jeden patent,zakładam że nie tylko ja ...Mam jeszcze jeden patent,zakładam że nie tylko ja w ten sposób działałem.otóż czasem sama klątwa nie robi wrażenia na BG,fakt maja ciężko,pech,nieudane akcje.Ale poza tym gracz czuje ze może temu sprostać.A<br />by zapobiec takiemu podejściu "uderzyłem" raz w czuły punkt graczy.Klątwa(zazwyczaj) ma 24 godziny,po tym czasie śmierć lub coś równie przykrego.Jak zmotywować graczy do szybkiego działania i ukazać uciekający nieubłaganie czas?Z każdą godziną działania klątwy ubywa graczowi 1pkt życia.np:10 godzina klątwy,-10 pkt życia na stałe oczywiście.próby leczenia magiczne,aptekarskie dają efekt ale po upływie kolejnej godziny to samo.czyli gracze doskonale czuja presję czasu,wszak nikt nie ma 24 pkt życia;)]<br />Może i zbyt...chamski?patent ale myślę ze od czasu do czasu można graczy "utemperować";)Pozdrawiam;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-29954167192604749982012-02-04T22:00:04.392+01:002012-02-04T22:00:04.392+01:00Zgadzam się Adrianie, sam prezentuję graczom podob...Zgadzam się Adrianie, sam prezentuję graczom podobną wizję świata. Bohaterowie wiedząc, że magia istnieje (przekonali się empirycznie) nie będą bez potrzeby ryzykować gniewu nawet znachorki. <br /><br />Motyw z klątwą drużyny testowałem dwukrotnie, zawsze z sukcesem.Maestrohttps://www.blogger.com/profile/13227312727456507565noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-79658829235455808522012-01-31T12:52:55.260+01:002012-01-31T12:52:55.260+01:00Adrian,z tej strony.Ktoś napisał "słabe"...Adrian,z tej strony.Ktoś napisał "słabe",widać że ten Ktoś nie lubi w sesji klątw.Dla mnie są one częścią ponurego świata warhammera,byle guślarka działa na moich BG tak że dobrowolnie jej nie zaszkodzą.ba,bywa nieraz tak ze ze strachu pomogą jej,np.Naniosą wody ze studni,naprawia chatę/dom,sypną złotem.Tak właśnie działa strach przed nieznanym,wszak z potworami potrafią walczyć.Ale z czymś nienamacalnym bywa i tak że miast walki,wola uciec;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-50666487223686048252012-01-02T19:37:45.082+01:002012-01-02T19:37:45.082+01:00Mi tam się podoba :). Zdecydowanie do wykorzystani...Mi tam się podoba :). Zdecydowanie do wykorzystania!Chasehttps://www.blogger.com/profile/16861547996048196229noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-82679627229542424432011-12-23T19:38:37.407+01:002011-12-23T19:38:37.407+01:00Dlaczego? Prosty, ale dobry pomysł.Dlaczego? Prosty, ale dobry pomysł.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4295928665245604125.post-35895026871778639812011-12-23T16:58:09.680+01:002011-12-23T16:58:09.680+01:00slabeslabeAnonymousnoreply@blogger.com