Dark Fantasy Role Play

mroczne mięcho ku czci Melpomeny złożone w ofierze

  • .
    - Witaj! Poniżej znajdziesz pomysły na przygody, scenariusze rpg, generatory i opowiadania w klimatach fantasy - wszystko (poza poezją i scenariuszami do Gemini rpg) autorstwa Maestro, choć często inspirowane różnymi źródłami. Fani systemów Warhammer, Monastyr, Gemini, Warlock!, Cień Władcy Demonów, D&D, Veasen czy Symbaroum i innych światów RPG powinni znaleźć tu coś dla siebie. Szczególnie chciałbym pomóc początkującym Mistrzom Gry. Nie szukajcie tu rzeczy, które szybko się dezaktualizują. To ma być źródło konkretnych inspiracji do sesji gier fabularnych z niewielkim dodatkiem teorii rpg. Krwiste mięcho role playing.

Z okazji zakończenia roku szkolnego przedstawiam Wam BARDZO SKOMPLIKOWANY i PRZERAŻAJĄCY, w dodatku dziki, generator spotkań na szlakach Dziwnego Zachodu.

Instrukcja
Spotkanie odczytuje się z listy po zsumowaniu wyników rzutu 1K12  + 1k6 (uwzględniając asy na OBU kościach, czyli przerzucają i dodając wyniki do sumy).

Opcje wyboru w niektórych punktach ( albo / albo) wynikają z uwarunkowań lokalizacji geograficznych.

DORZUTy rozwijające informacje wykonuje się kością 1k6 lub 1k8 już BEZ uwzględniania asów. Ich wynik odczytuje się z odpowiednich, osobnych list na samym dole.

Bohaterowie spotykają (1k12 + 1k6):


1. Ducha Abrahama Lincolna*
2. Kapitana Jaspera Stone'a
3. Rozbity marsjański bolid z głodną krwi mackowatą załogą konstruującą kroczącego trójnoga
4. Dwa wozy obozujących pionierów chorych na zarazę (cholera)
5.  Texas Rangersów / Agentów Pinkertona tropiących skórokrada / doppelgangera. Rozpoznają go oczywiście w jednym z bohaterów.
6. Porywaczy ze związaną, sponiewieraną dziewczyną (córką bogatego ranczera).
7. Koniokradów z 2k12 wierzchowcami.
8. Grupkę wędrujących pieszo Chińczyków z dobytkiem na wózkach / furgony Mormonów
9. Łowców bizonów z wozem pełnym skór... i indiańskich skalpów
10. Zbiegłych czarnych niewolników / chińskich robotników zbiegłych z kopalni
11. Obwoźnego dentystę i sprzedawcę cudownego toniku "na wszystko"
12. Bandytów: Komanczeros / gang po napadzie na pociąg
13. Indian - DORZUT 1k8
14. Paskudne wynaturzenie - DORZUT 1k6
15. Osadników -imigrantów ze Starego Kontynentu DORZUT 1K8
16. Poszukiwaczy złota / upiorytu zazdrosnych o ogradzaną działkę i niechętnych wobec BG (mają dynamit)
17. Kowbojów pędzących bydło
18. Żołnierzy - DORZUT 1k6
19. Trupę teatralną z piękną aktorką ze wschodu i fotografem
20. Stare pole bitwy z wygrzebującymi się zombi-żołnierzami
21. Wóz pełen dziwek i alfonsów (transport do nowego burdelu)
22. Kartografów mapujących teren / ekipę stawiającą słupy telegrafu
23. Wędrownego kaznodzieję / proroka / mistyka przekonanego o rychłym końcu świata
24. Łowcę nagród, który tak naprawdę jest poszukiwanym szaleńcem i przebiegłym wielokrotnym mordercą-kanibalem. Dołączy do drużyny i na najbliższym wspólnym postoju w nocy postanowi "spróbować" bohaterów.
25. Prawdziwego łowcę nagród, weterana wojny, który nocą ma straszne koszmary, widzi rzeczy, których nie ma, nadużywa opiatów i zdarza mu się zbyt szybko pociągnąć za spust.
26. Małe stado mustangów, piękne i dzikie...
27. Szalonego wynalazcę poszukującego ochotników do eksperymentu "dla dobra nauki".
28. Komiwojażera (obwoźny handlarz) - DORZUT 1k6
29. Golema parowego - kroczącą żelazną machinę piekielną z zaspawanym wewnątrz dzieciakiem.
30. Scenę samosądu - wieszanie chłopaka za miłość do niewłaściwej dziewczyny. Obok nieszczęśliwe dziewczę łka, trzymane przez okrutnego ojca.
31. Zdezorientowanego Wygrzebańca otrzepującego się jeszcze z ziemi
32. Tornado / burzę piaskową / gradobicie / nienaturalny deszcz węży i żab. Niewątpliwie omen...
33. Rzekę i przeprawę promową / pobojowisko setek bizonów
34. Nocny (lub nad ranem) popłoch bydła grożący stratowaniem obozowiska i śmiercią
35. Samotną, opuszczoną chatkę lichego gospodarstwa, w którym straszy. Poltergeist!
36. Transport  złota pancernym dyliżansem pod ochroną nerwowych konwojentów
37. Śmiertelnie rannego rewolwerowca, który chce podyktować testament i prosi o jego dostarczenie do od lat nie widzianego syna. Poważna misja!
38. Ceremonię jakiejś sekty religijnej / rytuał okultystyczny / chrzest baptystów
39. Kanciarza - hazardzistę w postaci uroczej damy / szpiega udającego naiwnego pismaka ze wschodu / wędrownego kata
40. Żyjącą jeszcze ofiarę Indian: człeka zakopanego po szyję (na pustkowiu) / związanego, wiszącego na gałęzi ze stopami w mrowisku. Będzie wdzięczny za pomoc.
41. Rusznikarza testującego pociski rakietowe z rdzeniem upiorytowym. Podzieli się ;-)
42. Słynną postać - DORZUT 1k6
43. patrz punkt 3
44. patrz punkt 4, itd.
____________________________

Dorzuty:

INDIANIE - 1k8:
1-Kondukt pogrzebowy / cmentarzysko, czyli zakazana święta ziemia
2-Medytujący szaman w kontakcie z manitou
3-Na wojennej ścieżce szukają krwi i łupów
4-Pijani wodą ognistą
5-W miejscu masakry rodziny osadników, ale to nie ich sprawka (choć biali bandyci tak upozorowali napad)
6-Samotny młodzieniec przechodzący inicjację wojownika (próba bólu / medytacja / polowanie)
7- Polujący na bizony
8-Uciekający przed kawalerią

PASKUDNE WYNATURZENIE - 1k6:
1- Demon / osa ziemna
2- Czynuk  / małże piaskowe
3- Czerw / tunelowiec
4- Pełzacz / uktena
5- Piekielny nietoperz / glom
6- Los Diablos / pozszywaniec

IMIGRANCI - 1k8:
1 - Polacy
2 - Niemcy
3 - Irlandczycy
4 - Włosi
5 - Szwedzi
6 - Holendrzy
7 - Rosjanie
8 - Norwegowie

ŻOŁNIERZE - 1k6:
1- dezerterzy i degeneraci
2- horda głodnych żołnierzy-zombi
3- przebierańcy po napadzie na bank
4- oddział transportujący rannych do najbliższego fortu po potyczce z Indianami
5- typowy patrol kawalerii z pedantycznym i wścibskim oficerem-służbistą
6- oddział pościgowy za Indianami / szpiegami

KOMIWOJAŻER oferuje- 1k6
1- narzędzia i naczynia, mydło i powidło
2- alkohol, mnóstwo alkoholu i zatrute koce dla Indian
3- broń i amunicja oraz beczułka prochu dla Indian / meksykańskich rebeliantów
4- stary Chińczyk z ziołami, grzybkami, opium i gremlinami (nie polewaj go wodą)
5- sprzedawca Biblii i dewocjonaliów
6- laleczki voodoo,  płody w formalinie, narzędzia chirurgiczne, skalpy, korzeń mandragory
 
SŁYNNA (co nie znaczy, że BG ją rozpoznają!) POSTAĆ - 1k6
1- Awantura: Doc Holiday kłóci się z towarzyszką podróży o imieniu Kate, ona grozi mu derringerem, on ją uderza,  potem zaczyna strasznie kaszleć.
2- John Wesley Hardin, najszybszy żywy rewolwerowiec, zastawia właśnie pułapkę na ścigającego go Agenta Eda Duncana i jego towarzyszy; może pomyśleć, że BG także są z Agencji.
3- Ramol Jenkins poi jakimś trunkiem świeżo wykopanego trupa...
4- Były generał Georg Custer z kilkoma obszarpańcami próbuje zwerbować BG do swojego oddziału.
5- Nieumarły Dziki Bill Hickok w pościgu za Jackiem McCall'em
.

6- Indianin (nazywany Krukiem, "tym" Krukiem) przyłapany na medytacji.

 *tak, to niemożliwe. Nie da się osiągnąć wyniku 1. 
   Byłem zmuszony to wyjaśnić... ;-)

Categories:

5 Response for the "Generator spotkań Deadlands"

  1. Anonimowy says:

    erm... jak na k12+k6 wyturlać 1?

  2. Anonimowy says:

    edit: aaa, czaję, przeca Abe... albo to faktycznie niedopatrzenie, albo znakomity przykład Fridge Logic!

  3. Anonimowy says:

    poza tym jak z k12 + k6 wyturlać 44?

  4. Maestro says:

    Uwzgkędniasz asy na OBU kościach, więc 44 można (na przykład) uzyskać:
    kość k12:12+12+12+4 = 40
    kość k6: 4 = 4
    Total: 44

  5. Anonimowy says:

    Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.